לא טכני ולא במקרה logo

להאזנה בכל האפליקציות

פרק {12} = דינמיקה בין מפתחים

בפרק הזה אדיר קנדל וטל מוסקוביץ׳ מנסים לפצח את דינמיקת העבודה בין מפתחים. אנחנו מציפים את כל הבעיות והתחושות שרבים מאיתנו חווים בצוותים ובקהילות המקצועיות שלנו, החל מאיך לנהל ויכוחים מקצועיים, איך לתת ולקבל פידבק, ומה לעשות כשנקלענו לשיחה לא נעימה עם מפתח אחר.

על מה דיברנו הפעם?

• איך להתמודד עם מפתח שאתה לא מסכים איתו?

• איך לתת ולקבל פידבק בצורה חיובית ומועילה?

• מה עושים כששיחה כתובה נעשית מסובכת מדי?

• טיפים לניהול שיחות קשות ולהשגת תוצאות חיוביות.

• דוגמאות ופתרונות פרקטיים לניהול קונפליקטים.

• דינמיקה בכתיבה מול דינמיקה בעל פה: איך לנהל את שתיהן נכון?

הפרק מספק כלים וטיפים חשובים לכל מפתח ומפתחת שרוצה לשפר את היכולת שלו לעבוד בצוות ולנהל את הדינמיקה היומיומית בצורה טובה יותר. בין אם אתם חדשים בתחום או עם שנים של ניסיון, תמיד יש מה ללמוד על התקשורת הבין-אישית והקבוצתית. זה יעשה לכם טוב בצוותים ובקהילות המקצועיות שלכם!

מוזמנים להאזין לנו בכל הפלטפורמות ולהצטרף לקהילה שלנו בוואטסאפ ⬇️⁠⁠https://lotechni.dev⁠⁠

---------

אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים. נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונות חדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה

גם הפרקים האלה נייס

  • הפודקאסט שלנו הגיע לציון דרך משמעותי ולכבוד הפרק ה-10 אדיר קנדל וטל מוסקוביץ׳ מנסים לפצח את אחד הכלים המשמעותיים בקריירה של מפתחים - שיווק עצמי. למעשה כשאנחנו נמצאים בתהליך חיפוש עבודה, מבססים את עצמנו כאוטוריטות או מחפשים קידום במקום העבודה הנוכחי, אנחנו צריכים שיווק חזק שימנף אותנו. אז על מה דיברנו בפרק? מה זה שיווק ומכירה ועבור מי אנחנו עושים את זה? למה קורות חיים זה כלי פרימיטיבי? פרופיל לינקדאין טוב זה לא הכל, אז מה עוד? איך לספר את הסיפור על מה שאנחנו עושים ויכול להיות רלוונטי? איך לעורר עניין בתוכן שלכם? למה ואיך כדאי למקסם מיטאפים וכנסים? כיצד להראות ולהיראות בקהילות? איך ליצור הודעה אישית שתשווק אותנו? מוזמנים להאזין לנו בכל הפלטפורמות ולהצטרף לקהילה שלנו בוואטסאפ ⬇️https://lotechni.dev --------- אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים. נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונות חדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה

  • מה זה באמת אומר לעשות נטוורקינג? רוב המפתחים חושבים שזה להגיע למיטאפ עם טאג שם ולחפש עבודה. אבל מה אם נגיד לכם שאנשים שמנהלים את הקריירה שלהם הכי טוב, כמעט לא מחפשים עבודה בכלל?ניר שטיין הגיע אלינו לספר איך הוא הפך נטוורקינג מז'אנר מפחיד לכלי הכי אסטרטגי בקריירה. VP R&D ב-Gardoc, מייסד לשעבר, מחבר ספר, והאיש שמארגן אירועים בלי אג'נדה.דיברנו על תשע דרכים ליצור קשרים, גילינו את "חוק שני החיבורים", והבנו שנטוורקינג זה לא מה שחשבתם.רגע אחד זכור במיוחד:"במפגשים האלה לפעמים גיליתי שרק אחרי שנתיים וחצי דברים פתאום הבשילו בין אורחים. צריך להתחיל עם נטוורקינג כבר עכשיו כדי שזה יהיה חם כשתצטרכו את זה"על מה דיברנו הפעם?(00:00) פתיחה - התרמית של אדירהתרמית של אדיר על טל עם כנס React Next.(06:40) ברוך הבא - ניר שטייןמארגן אירועי הנטוורקינג הכי מיוחדים בתעשייה.(12:00) איך ניר התחילמבישול עם חברים במטבח לאירועים עם ראפרים ומנטליסטים.(17:00) למה נטוורקינג?90% טראסט. טל קיבל עבודה דרך וואטסאפ, אדיר מגייס דרך המלצות.(20:00) 9 דרכים להכיר אנשיםלינקדין, FNF, אירועים, קהילות, תוכן, והדרך המועדפת: למנף נטוורק קיים.(24:00) אפליקצית EngageMeet במיטאפים של לא טכנידיסרפשן למודל המיטאפים המסורתי.(27:00) קהילות = סופר-פאוורבסיס משותף יוצר קשרים חזקים יותר.(32:00) זהות וקשריםאת מי אתה מביא סביבך? זה משקף מי אתה.(38:00) חוק שני החיבוריםבקש 2 שמות ספציפיים. לא "תחשוב על זה".(43:00) פגישות קפהאיך עושים את זה נכון - לפני, במהלך ואחרי.(50:00) טעויות נפוצותלמה מפתחים נכשלים בנטוורקינג.(60:00) עשה ואל תעשהאיך להציג את עצמך - קצר בכנסים, אישי בקפה.(65:00) קראטה, AI וסגירהניר מתגלה כחגורה שחורה, בינה מלאכותית, ותודה לגוגל פור סטארטאפס.להרשמה למיטאפ ב-8.7!! ⁠https://luma.com/50q7pkrm⁠ 🎊הצטרפו לקהילה שלנו:https://lotechni.devאהבתם? ❤️ אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים.נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונותחדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה#נטוורקינג #פודקאסט #מפתחים #קריירה_בהייטק #רשת_קשרים #לא_טכני_ולא_במקרה #נירשטיין #כוח_והשפעה

  • בפרק השני של ״לא טכני ולא במקרה״ טל ואדיר מדברים על כל מה שמפתחים צריכים לדעת לעשות כדי להתבלט בשוק קשה. השנה היא 2024, שוק ההייטק הישראלי בפרט והבינלאומי בכלל, נמצאים בסוג של סטגנציה. הרבה חברות וסטרטאפים סוגרים משרות ותפקידים במטרה לייעל את תזרים המזומנים. ומנגד הביקוש למשרות עולה כי יותר מפתחים נלחמים על פחות משרות. ולכן הפרק הבא עוסק במה אפשר לעשות כדי לבלוט ולהשיג יותר. התחלנו בהבנה של למה מפתחים רוצים להתבלט? אולי גיוון מקצועי, התקמדות בקריירה או אולי כדי לא להישאר במקום? הגדרנו את הבעיה - ברגע שיש תחרות אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יותר טובים או מעניינים מהשאר. - הכלי הראשון בציינו להשגת המטרה הוא יצירת תוכן, במיוחד בעידן של רשתות חברתיות, תוכן טוב יכול לקבל תהודה ובסקייל גבוה. בדרך כלל אין הרבה יוצרי תוכן ולכן זה כלי שממצב אותנו גבוה. איזה סוגי תוכן יש? - בלוג פוסטים, פוסטים ברשתות, הרצאות במיטאפים, הקלטת פודקאסטים, סרטונים קצרים וארוכים וכו׳. מה עושה מי שקשה לו להתחיל וליצור תוכן? - צעדים מקדימים ליצירת תוכן עוסקים בלהיות נוכח דרך קהילות, זה יכול להיות במיטאפים, כנסים וקבוצות וואטסאפ וזה בא לידי ביטוי דרך עזרה לאחרים, שאילת שאלות, פרגונים וכו׳. 👈 מוזמנים להאזין לנו בכל הפלטפורמות ולהצטרף לקהילה שלנו בוואטספ https://lotechni.dev/ __ אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים. נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונות חדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה

  • הרבה מפתחים לא בהכרח מכירים את אפשרויות העומדות לבחירתם כשזה נוגע בהתפתחות מקצועית. אחרי שהנושא עלה בקהילה של ״לא טכני ולא במקרה״ החלטנו להרים את הכפפה וליצור פרק שמפרק את נושא הגדילה בסולם ה IC. בפרק 7 אדיר וטל מארחים את הילה פוקס כדי להבין ממקור ראשון לאן מפתחים יכולים לצמוח? רמז: יש עוד שלבים אחרי סיניור. על מה דיברנו הפעם? מה זה Individual Contributor (IC)? מה גרם לך להבין ש IC זה הכיוון שלך? להיות IC זה לא בהכרח אומר תרומה בקוד מה זה Go to person? האם IC צריכים לדעת לתקשר בצוות? מה המדדים להתקדמות בסולם ה ICs? האם זה נכון לסטות למסלול ניהולי בשביל העלאת שכר? רשימת לינקים: פרופיל לינקדאין של הילה - https://www.linkedin.com/in/hila-fox-915659b9 תיעוד תהליך חיפוש העבודה של הילה - https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7157266056611311616 איך להפוך ל go to person? https://www.youtube.com/watch?v=FSN2b2Lqw0o מוזמנים להאזין לנו בכל הפלטפורמות ולהצטרף לקהילה שלנו בוואטסאפ 👇 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://lotechni.dev⁠⁠⁠⁠ __ אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים. נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונות חדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה

📬 אינסייטים שעולים מהשטח

כל שבועיים — תובנות ממה שקורה סביבנו ואיך זה משפיע עלינו כמפתחים. בלי ספאם, בלי שטויות.