לא טכני ולא במקרה logo

להאזנה בכל האפליקציות

פרק {27} = המראה המקצועית שלך: רפלקציה ככלי להתפתחות עם מעיין אמיתי

בפרק הזה טל מוסקוביץ' ואדיר קנדל מארחים את מעיין אמיתי לשיחה על חשיבות הרפלקציה והמשוב העצמי בעולם הפיתוח. כפי שטל מסביר: "בחיים אמיתיים יש גבול לכמה שראש צוות יכול להנחות אותך, ויש שאלות שאתה לא תמיד יודע את המענה להן - האם ללכת בכיוון הזה בקריירה שלי? האם ללמוד את הדבר הזה? לכן אנחנו צריכים לפתח את העצמאות שלנו ולהיות המנטורים של עצמנו."

אז על מה דיברנו בפרק?

  • איך לבנות הרגל של רפלקציה ומשוב עצמי בצורה אפקטיבית (כתיבה, הקלטה, שאלות מנחות)
  • כיצד רפלקציה מחזקת את הביטחון המקצועי ועוזרת בקבלת החלטות קריירה
  • שימוש ברפלקציה ככלי לשיפור התקשורת עם בעלי תפקידים שונים בארגון
  • חשיבות התיעוד והמעקב אחר התקדמות מקצועית לאורך זמן

כמו שמעיין מסכמת: "בסוף זה מראה שאתה מציב מול עצמך, ואתה לומד להקשיב לעצמך ולהבין איפה אתה נמצא". הפרק הזה חיוני לכל מפתח ומפתחת שרוצים לקחת אחריות על ההתפתחות המקצועית שלהם ולבנות קריירה מספקת ומשמעותית. בין אם אתם בתחילת דרככם או מפתחים מנוסים, הכלים שתמצאו כאן יעזרו לכם להפוך למנטורים של עצמכם.

מוזמנים להאזין לנו בכל הפלטפורמות ולהצטרף לקהילה שלנו בוואטסאפ ⬇️
https://lotechni.dev

אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים. נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונות חדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה.

גם הפרקים האלה נייס

  • מה זה באמת אומר לעשות נטוורקינג? רוב המפתחים חושבים שזה להגיע למיטאפ עם טאג שם ולחפש עבודה. אבל מה אם נגיד לכם שאנשים שמנהלים את הקריירה שלהם הכי טוב, כמעט לא מחפשים עבודה בכלל?ניר שטיין הגיע אלינו לספר איך הוא הפך נטוורקינג מז'אנר מפחיד לכלי הכי אסטרטגי בקריירה. VP R&D ב-Gardoc, מייסד לשעבר, מחבר ספר, והאיש שמארגן אירועים בלי אג'נדה.דיברנו על תשע דרכים ליצור קשרים, גילינו את "חוק שני החיבורים", והבנו שנטוורקינג זה לא מה שחשבתם.רגע אחד זכור במיוחד:"במפגשים האלה לפעמים גיליתי שרק אחרי שנתיים וחצי דברים פתאום הבשילו בין אורחים. צריך להתחיל עם נטוורקינג כבר עכשיו כדי שזה יהיה חם כשתצטרכו את זה"על מה דיברנו הפעם?(00:00) פתיחה - התרמית של אדירהתרמית של אדיר על טל עם כנס React Next.(06:40) ברוך הבא - ניר שטייןמארגן אירועי הנטוורקינג הכי מיוחדים בתעשייה.(12:00) איך ניר התחילמבישול עם חברים במטבח לאירועים עם ראפרים ומנטליסטים.(17:00) למה נטוורקינג?90% טראסט. טל קיבל עבודה דרך וואטסאפ, אדיר מגייס דרך המלצות.(20:00) 9 דרכים להכיר אנשיםלינקדין, FNF, אירועים, קהילות, תוכן, והדרך המועדפת: למנף נטוורק קיים.(24:00) אפליקצית EngageMeet במיטאפים של לא טכנידיסרפשן למודל המיטאפים המסורתי.(27:00) קהילות = סופר-פאוורבסיס משותף יוצר קשרים חזקים יותר.(32:00) זהות וקשריםאת מי אתה מביא סביבך? זה משקף מי אתה.(38:00) חוק שני החיבוריםבקש 2 שמות ספציפיים. לא "תחשוב על זה".(43:00) פגישות קפהאיך עושים את זה נכון - לפני, במהלך ואחרי.(50:00) טעויות נפוצותלמה מפתחים נכשלים בנטוורקינג.(60:00) עשה ואל תעשהאיך להציג את עצמך - קצר בכנסים, אישי בקפה.(65:00) קראטה, AI וסגירהניר מתגלה כחגורה שחורה, בינה מלאכותית, ותודה לגוגל פור סטארטאפס.להרשמה למיטאפ ב-8.7!! ⁠https://luma.com/50q7pkrm⁠ 🎊הצטרפו לקהילה שלנו:https://lotechni.devאהבתם? ❤️ אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים.נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונותחדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה#נטוורקינג #פודקאסט #מפתחים #קריירה_בהייטק #רשת_קשרים #לא_טכני_ולא_במקרה #נירשטיין #כוח_והשפעה

  • "אי אפשר לתפוס את כל השינויים האלה" - זו התחושה המוכרת לכל מפתח ומפתחת. בפרק הזה טל מוסקוביץ' ואדיר קנדל מתמודדים עם העומס הקוגניטיבי שנוצר מהצורך להישאר מעודכנים בעולם טכנולוגי שמשתנה במהירות מסחררת. אז על מה דיברנו בפרק? מהו עומס קוגניטיבי וכיצד הוא בא לידי ביטוי בעולם הפיתוח? מודל ה-T-Shaped - איך לפתח מומחיות עמוקה לצד ידע רחב? חשיבות ההתמקדות והעמקה בתחום אחד לפני התרחבות דרכים להתמודד עם FOMO (Fear Of Missing Out) בעולם הטכנולוגי חשיבות המנוחה והאיזון בתהליך הלמידה איך להתמודד עם שינויים טכנולוגיים מהירים וכמו שאדיר וטל מסכמים בפרק - "צריך לנוח, צריך ליצור לנו שגרה שאנחנו נחים בה". מקווים שהפרק יעזור לכם להבין איך לבנות קריירה מאוזנת ומספקת בלי להישרף בדרך. תקשיבו, קחו נשימה עמוקה, ותזכרו - לא חייבים לרוץ אחרי כל טרנד חדש! מוזמנים להאזין לנו בכל הפלטפורמות ולהצטרף לקהילה שלנו בוואטסאפ ⬇️https://lotechni.dev --------- אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים. נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונות חדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה

  • פרק 5 עוסק ביכולת מאוד חשובה שעדיין חסרה להרבה מפתחים ומפתחות. הצטרפו לטל מוסקוביץ׳ ואדיר קנדל שינסו לבאר את היכולת שנקראית ״פרואקטיביות״ ולמה היא כל כך קריטית? על מה דיברנו הפעם? - מה זה אומר להיות פרואקטיבי ואיך זה שונה מלהיות ריאקטיבי? - מה אני צריך לעשות כדי להכניס פרואקטיביות לחיים שלי? - למה חשוב להיות פרואקטיבי ואיך זה בא לידי ביטוי בעולם ההייטק? 👈 מוזמנים להאזין לנו בכל הפלטפורמות ולהצטרף לקהילה שלנו בוואטספ ⁠⁠⁠⁠https://lotechni.dev⁠⁠ __ אנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים. נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונות חדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה

  • כמה פעמים שתקתם בקוד ריוויו כי פשוט לא היה לכם נעים מהקולגה? או שקיבלתם LGTM על קוד שבפנים ידעתם שהיה חייב הערות וריפקטור? בפרק הזה אדיר וטל מארחים את חן פלדמן לשיחה בלי פילטרים על המושג שכולם זורקים באוויר אבל מעט מיישמים: "כנות רדיקלית". אנחנו צוללים לפרקטיקה של איך להגיד את האמת המקצועית בלי לצאת מניאקים, מתי חובה לדבר (ומתי לשתוק), ולמה "אמפתיה הרסנית" היא הדרך הכי מהירה להכניס באגים לפרודקשן ולתקוע לעצמכם את הקריירה.רגע אחד זכור במיוחד:"Say what you mean without being mean — לא צריך להיות אכזרי, אבל גם לא לעטוף את האמת בסנדוויץ' של מחמאות עד שהיא פשוט נעלמת."על מה דיברנו הפעם?מטריצת הפידבק שעובדת: איך השילוב בין שבאמת אכפת לכם (Care) לבין הנכונות לאתגר (Challenge) הוא הנוסחה היחידה להעביר ביקורת בלי לייצר אויבים בצוות.הספד לשיטת הסנדוויץ': למה עטיפת הערות טכניות בשבחים מזויפים רק מבלבלת מפתחים אחרים, ואיך לעבור לתקשורת שבאמת מזיזה עניינים.סנדרום האמפתיה ההרסנית: איך עודף "נחמדות" בצוות מוביל למישהו שקם ב-2 בלילה לפתור באג, ולמה להגיד את האמת זה הדבר הכי חברי שאתם יכולים לעשות.חוק הפידבק החם: למה להעיר על הקוד ברגע האמת עובד הרבה יותר טוב מלשמור את הכל בבטן עד לשיחת ה-1on1 בעוד שבועיים.לנהל את הבוס ולשנות תרבות: איך פותחים דברים קשים עם המנהל, איך פרודקטית אחת שינתה את התרבות בגונג, האתר של חן והפודקאסט "סופט סקילס".------מוזמנים להאזין לנו בכל הפלטפורמות ולהצטרף לקהילה שלנו בוואטסאפ ⬇️https://lotechni.devאנחנו נהנים מאוד ליצור תוכן איכותי ומקורי עבור קהילת המפתחים. נשמח אם תעבירו את הפרק לעוד חבר או חברה, נשמח לשמוע תגובות ורעיונות חדשים ולראות שהפודקאסט מדורג ב-5 כוכבים :) מחכים לכם בקהילה

📬 אינסייטים שעולים מהשטח

כל שבועיים — תובנות ממה שקורה סביבנו ואיך זה משפיע עלינו כמפתחים. בלי ספאם, בלי שטויות.